
Ze względu na rodzaj wysyłanego asortymentu , prosimy otworzyć paczkę przy kurierze.W razie uszkodzeń towaru,należy wypełnić z kurierem protokół zniszczeń, zrobić zdjęcie protokołowi i uszkodzonemu towarowi ,zwrócić paczkę kierowcy,po czym skontaktować się z nami.
W przeciwnym razie reklamacje nie będą uznawane.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Stylmax
ul.Mostowa 40
96-300
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Stylmax
ul.Mostowa 40
96-300 Żyrardów
produkt należy zapakować bardzo starannie
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.